Sektor FMCG charakteryzuje się bardzo dużą dynamiką zmian. Powodem tego jest miedzy innymi rozdrobnienie rynku oraz ilość kategorii produktowych funkcjonujących w jego ramach. Każdy z nas prawie codziennie dokonuje wyboru pomiędzy wieloma produktami różnych marek. Decyzje często dotyczą zakupu produktu z kategorii spożywczej, kosmetycznej, detergentowej czy drobnego sprzętu elektronicznego. O ostatecznym wyborze decyduje wiele czynników takich jak znajomość marki, dostępność produktu, opakowanie ale też cena. Żeby zdobyć przewagę konkurencyjną i oferować atrakcyjne dla konsumentów produkty firmy funkcjonujące w tym sektorze muszą nieustannie podejmować zdecydowane działania w obszarze marketingu, sprzedaży, obsługi klienta czy minimalizowania kosztów.
Jako zespół często udowadniamy, że doskonale rozumiemy ten rynek. Wiele organizacji zdecydowało się na współpracę z nami powierzając nam proces wyszukania odpowiedniej osoby na stanowisko w kraju lub regionie CEE. Poprzez naszą aktywność zarówno korporacje jak i firmy polskie zatrudniały w swoich strukturach rekomendowanych przez nas Kandydatów. Dlatego teraz możemy wykorzystywać naszą wiedzę w kolejnych projektach, często bazując na referencjach partnerów.
Jako zespół często udowadniamy, że doskonale rozumiemy ten rynek. Wiele organizacji zdecydowało się na współpracę z nami powierzając nam proces wyszukania odpowiedniej osoby na stanowisko w kraju lub regionie CEE. Poprzez naszą aktywność zarówno korporacje jak i firmy polskie zatrudniały w swoich strukturach rekomendowanych przez nas Kandydatów. Dlatego teraz możemy wykorzystywać naszą wiedzę w kolejnych projektach, często bazując na referencjach partnerów.
Copyright © 2011 Horizon Group | Polityka Prywatności
Executive Search & HR Consulting Company